بوی اشک زنان و تاثیر آن
نوشته شده توسط : مجید

مطالعات جدید ثابت کرد که از اشک زنان بویی متصاعد می شود که هورمون تستوسترون مردان را کاهش داده و میل آنها به زنان را کم می کند.

در ادامه این تحقیقاتمشخص شد که این بو حتی زمانی که مردان اشک را نبینند نیز موثر است. این برای نخستین بار است که ساختمان شیمیایی اشک و بوی ناشی از آن بررسی شده و نتایج علمی آن در اختیار دیگران قرار گرفته است.

نوام سویل محقق موسسه عصب شناسی در این باره گفت: (( ما مشخص کردیم که از اشک زنان سیگنال هایی به مردان در قالب بو منتقل می شود که این سیگنال تمایل مردان به زنان را کاهش می دهد زیرا به طور مستقیم روی هورمون تستوسترون مردان اثر می گذارد. ))

این در حالی است که ارتباط انسان ها از طرق کلام و نگاه ثابت شده بود، اما تحقیقات اخیر ثابت کرد که سیگنال های شیمیایی نیز حاوی اطلاعات زیادی هستند که انسان از خود خود ساطع کرده و به طرف مقابل منتقل می کنند.

دانشمندان دریافته اند که اشک حاوی احساسی،حاوی پروتئن بیشتری نسبت به اشک معمولی است که از چشم خارج می شود و در نتیجه بو و تاثیر بیشتری در کاهش میل مردان دارد.

سوبل اعلام کرد: (( نکته بسیار جالب این بود که دیدن اشک زنان هیچ احساسی اعم از اندوه یا همدردی را در مردان مورد آزمایش ایجاد نمی کند. ))

در آخر معلوم شد که اشک زنان در مردان همان تاثیر را ایجاد می کند که خرناس و بوی عرق مردان بذای زنان.!




:: برچسب‌ها: گریه , اشک , زن , مرد , تاثیر , تستوسترون , هورمون , ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: